Przeskocz do treści

Konferencyjnie

Najlepsze sale konferencyjne

Ostatnie wpisy

  • Słodycze reklamowe w kampaniach sezonowych – inspiracje na różne pory roku
  • Jak wybrać producenta słodyczy reklamowych? Poradnik dla firm
  • Kubki reklamowe- w jakim powinny być rozmiarze?
  • Kubki reklamowe promujące klub sportowy
  • Słodycze reklamowe- jak wypadają w badaniach rynku?

Najnowsze komentarze

  • Marta - Kasy fiskalne- jakie mogą być?
  • Jóżef - Promocja poprzez Długopisy reklamowe
  • Kinga - Krówki reklamowe od stacji telewizyjnej
  • Robert - Krówki z logo ze zdjęciami
  • marta - Drukarki fiskalne dla mniejszych firm

Archiwa

  • marzec 2025
  • listopad 2024
  • czerwiec 2020
  • lipiec 2019
  • marzec 2019
  • listopad 2018
  • październik 2017
  • maj 2017
  • sierpień 2016
  • lipiec 2016
  • marzec 2016
  • styczeń 2016
  • grudzień 2015
  • wrzesień 2015
  • czerwiec 2015
  • maj 2015

Kategorie

  • Bez kategorii
  • Drukarki fiskalne
  • Gadżety reklamowe
  • Internet
  • Kasy fiskalne
  • Kolektory danych
  • Odzież
  • Skanery kodów kreskowych
  • Usługi

Dobra ceramika reklamowa, dobra promocja firmy

ceramika reklamowa
ceramika reklamowa
Kto stoi w miejscu ten się cofa. Tak mówi popularne polskie przysłowie, którego znacznie ma przekonywać do działania. Nie można zatrzymać się na zbudowaniu dobrej opinii i dalszym funkcjonowaniu bez jej polepszania. Z czasem wszystkie wcześniej przeprowadzone zabiegi marketingowe staną się mało aktualne, a te, które zastosuje konkurencja, mogą okazać się bardziej skuteczne. W zakresie marketingu, każdy zastój może wpłynąć na znaczne pogorszenie kondycji firmy, więc systematyczna jej promocja jest obowiązkowym przedsięwzięciem każdego przedsiębiorcy.

Skuteczne sposoby promocji

W temacie skutecznej promocji prowadzone były wielokrotnie naukowe badania, których celem miało być znalezienie najbardziej trafionych narzędzi marketingowych. Pod uwagę brano skuteczność reklam publikowanych w czasopismach, emitowanych w radiu i telewizji, kolportaż ulotek reklamowych, a także zastosowanie gadżetów promocyjnych. Wyniki badań ewidentnie wskazały największych zwycięzców w rankingu najskuteczniejszych narzędzi marketingowych. Ponad pięćdziesiąt procent badanych stwierdziło jednoznacznie, że najdłużej zapadają w pamięci nazwy firm, które stosują gadżety reklamowe (breloki, ceramika reklamowa, smycze, długopisy, zabawki i inne). Stwierdzili oni, że w porównaniu z innymi metodami promocji firmy, ta wydaje się najbardziej skuteczna.

Gadżety reklamowe w rękach mądrego przedsiębiorcy

Jak wyżej wspomniano, największą efektywnością w dziedzinie skutecznej reklamy, cieszą się różnorodne gadżety reklamowe, wręczane przy określonych okazjach kontrahentom i klientom. Ich zadaniem jest pozyskanie większej sympatii i lojalności w dalszych kontaktach, a także utrwalenie w ich pamięci nazwy firmy i jej znaku firmowego. Z tego powodu wszystkie stosowane przez przedsiębiorcę prezenty powinny mieć obowiązkowy nadruk logo. Gdy w grę wchodzą drobne przedmioty (breloczki, scyzoryki, smycze), logo może być wyraziste i przykuwające uwagę. Gdy zaś prezenty reklamowe przeznaczone są do promowania się w trakcie spotkań biznesowych (elegancka ceramika reklamowa, galanteria skórzana, markowe pióra,), nadruk firmowego logo winien być bardzo subtelny.

W ostatnich latach ewidentnie rośnie popularność gadżetów porcelanowych, które sprawdzają się zarówno względem wzbudzania sympatii indywidualnych klientów, jak i poważnych kontrahentów. Ceramika reklamowa może przyjąć postać pojedynczych kubków lub dużych zestawów do kawy.

Opublikowano 30 maja 201529 maja 2015Autor polecnasKategorie Gadżety reklamoweTagi ceramika reklamowa, ceramika reklamowa tanio, ceramika reklamowa z logo, kubki z logo ceramiczne

Nawigacja wpisu

Poprzednie Poprzedni wpis: Drukarki fiskalne z dobrym akumulatorem
Dalej Następny wpis: Agencja reklamowa tworzy miejsca pracy